Welcome to my world.|+Follow | DashBoard|
My Kingdom
About Links Entries Credit
Hmm tersentuh :')
Saturday 7 January 2012 | 06:49 | 0 comments




Hii blogger :)
Lama wehh aku tak edit blog. Hishhh aku pon dh malas nk ber-blogger. Bukan ada cite ap pon :) Sibuk dgn twitter jehh. Hihihi. Okaay aku nk cite satu story. K sumpah aku tersentuh dgn blog die :'/ Mau tak. Die cerita pasal aku kat blog die. Hmmm. Yee mmg kita rapat dulu :'D Hihi. Pastu lepas kita gaduh tu dh tak rapat dh. Hmm pastu aku yng salah sebenarnya. Aku add la die balik aku ckp "sorry" :') Hmm die dgn hati terbuka maafkan aku. Wehh aku pon rindu nk rapat-2 macm dulu tauu :'( Serius aku ckp. Hmmm. Pastu hng imbox aku aku hng ckp semalam kat skolah hang senyum kat aku tapi aku tak senyum. Wehh serius aku ckp aku tak nmpk hang. Sebab aku sibuk tgk org gaduhh. Hmm maafkan aku adilaa :'/ Hmm pastu hng langgar bahu. Wahh panas la sapa langgar bahu aku. Tgk-2 hang dilaaa ! Ahahahaha. Aku pon "ADILAA!'' Jakunnn gitu akuu :p Btw aku nk nangis baca blog hang tadi :'( Hmmm. Adilaaaa aku mana ada Hot. Hmmm aku masih lagi layan hangg. Hmm ni aku tak sukaaa. Aku sendiri pon tak suka Hot tauu :'(( Hmm aku harap kita boleh lagi rapat mcm dulu. Im so hope too! Hmmm :'( Okee la smpai situ. Aku post blog nih smpai tak main sims kau tahuu? :p Ahahahaha. Okeyy la smpai situ. Hehehe. Btw aku syg kau. Aku dh anggap kau mcm kakak aku ;') Hmm byeee!

Older Post | Newer Post